Levertijd afhankelijk van voorraad bij fabrikant
Wij leveren niet aan particulieren
Al 35 jaar specialist in borduren & bedrukken
Artikelen kunnen niet retour, monsters in overleg
Vragen? 050 - 502 06 25

Offertes / Leveringen & Retourbeleid

Hoe werkt een offerteaanvraag?

Offertes kunnen via de webshop worden aangevraagd tijdens het bestelproces. Wij borduren & bedrukken. Afhankelijk van het logo en type kleding zullen wij het voorstel uitwerken.
Wilt u na akkoord van de offerte nog kleding passen? Dat is geen probleem.
Dit kan altijd weer retour voor een logo

Leveringen

Bedrijfskledingshop.nl heeft geen voorraad. Levertijden zijn afhankelijk van de voorraad bij de fabrikant.

Heeft u spoed of wilt u weten wat er leverbaar is? U kunt ons bereiken op 050-5020625 of mail ons.
Gemiddeld leveren wij onbedrukte orders is 4-5 werkdagen uit, bedrukt of geborduurd +/- 2 à 2,5 week na goedkeuring design.
U ontvangt altijd vooraf een impressie ter goedkeuring van uw logo.

Retourbeleid

Wij leveren enkel aan zakelijke klanten, het recht van retour is hier niet voor van toepassing, dit is enkel een consumentenrecht.
Twijfelt u over de maat of wilt u personeel laten passen? Neem vooraf contact met ons op om e.e.a. door te spreken en af te stemmen.
Items die niet vooraf zijn aangevraagd als pasmodel, kunnen niet retour. U dient bij uw aanvraag duidelijk te vermelden als dit samples betreft.
Dit kan in het opmerkingsveld in de bestelprocedure.

Afhandeling & klachten

Klachten over evt. geleverd borduur & drukwerk dienen schriftelijk binnen 5 werkdagen kenbaar gemaakt te worden.
Dit geldt ook voor geleverde vracht, onbedrukt wat incompleet of niet correct uitgevoerd is. Zie ook onze algemene voorwaarden.

Wasvoorschriften; Gebruikersfouten worden niet vergoed

Wij adviseren onderstaande wasvoorschriften om zo lang mogelijk plezier te hebben van je kleding. 

  • Kleding binnenstebuiten op 30 / 40 graden wassen. 
  • Wassen zonder bleekmiddel Niet chemisch wassen 
  • Niet centrifugeren 
  • Niet in de droogtrommel 
  • Niet over de bedrukking strijken. 
  • Niet wassen met wasverzachter 
Leveringen met DPD

Wij leveren met DPD. Indien een pakket niet bij u is aangekomen dient u dit schriftelijk aan ons kenbaar te maken.
DPD stelt dan een onderzoek in, hiervoor ontvangt u van ons een formulier.
Indien het pakket daadwerkelijk vermist is ontvangt u een her levering van de order óf u ontvangt een kortingsbon ter waarde van het orderbedrag voor de webshop.
Wij storten geen geld retour.